niedziela, 8 marca 2015

Przenikanie, cieniowanie, ombre ...

Jak zwał, tak zwał ;-) W każdym razie, bardzo podoba mi się biżuteria z efektem przenikania kolorów. Jakieś półtora roku temu pokazałam dwie bransoletki w odcieniach czerwieni i różu oraz granatu i błękitu Dziś również dwie takie propozycje, ale w kolorach nieco bardziej stonowanych i uniwersalnych ;-) I do tego, tym razem nie solo, a w parze z kolczykami cieniowanymi jak i one :-)
Obie bransoletki to zwykłe sznury szydełkowo-koralikowe na 7k w okrążeniu, a kolczyki, zarówno jedne jak i drugie, powstały przy użyciu ściegu brick stitch. Wzór cieniowania dla bransoletek oraz kolczyków narysowałam sama :-) Te z Was, które zaglądają na moją stronę na FB, już je zapewne widziały ;-)

Komplet pierwszy, hematytowo-srebrny
Kolczyki "rożki", które wykonałam do tej bransoletki zobaczyłam u Violetty Kryger i spodobały mi się ogromnie. Musiałam, po prostu musiałam zrobić takie dla siebie. Ponieważ Violetta nie miała nic przeciwko, spokojnie mogę je pokazać :-)
Oczywiście nie zgapiłam ich koralik w koralik, zapożyczyłam jedynie kształt;-)

Użyłam TR 11/0 metallic hematite, pfg blue slate oraz pfg aluminium



Komplet drugi, czarno-szaro-srebrny
Użyłam TR 11/0 opaque jet, ceylon smoke oraz pfg aluminium



 Bardzo dziękuję Wam za odwiedziny i za wszystkie komentarze. Pozdrawiam Was cieplutko :-)

17 komentarzy:

  1. eleganckie! a jaka perfekcja w symetrii kolczyków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kombinowałam. Raz jednego koloru było za dużo, raz drugiego i ostatecznie doszłam do wniosku, że po równo wygląda najlepiej ;-))) Dzięki wielkie :-)

      Usuń
  2. Pięknie pocieniowane, oba komplety są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Edytko, oba kompleciki piękne, ale to ten pierwszy skradł już moje serce na FB i pozostanę mu wierna :) Jest po prostu zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Asiu te "rożki", jak się okazuje, niejedno serce zdążyły już skraść ... kradzieje jedne ;-)
      Dziękuję Ci bardzo :-) Buziaczki :*

      Usuń
  4. Super Ci to wyszło, a cieniowanie genialne. Doskonałość w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale już zdążyłam się przekonać, że cieniowanie wygląda najlepiej jak użyte kolory tylko nieznacznie się od siebie różnią.
      Bardzo dziękuję i pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  5. Pierwszy komplet skradł moje serce, szczególnie kolczyki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to kradzieje paskudne te "rożki"... kolejne serce ... ;-)
      Dziękuję Aniu bardzo i również pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. Świetny efekt, w szczególności fajnie wygląda w tych pierwszych kolczykach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pierwszy komplet jest z koralików w mocno zbliżonych kolorach i dzięki temu przenikanie jest takie jakby płynne.
      Dziękuję bardzo Natalko :-)

      Usuń
  7. To przenikanie jest obłędne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu :-) Marzy mi się jeszcze taki komplet w brązach. Chyba nie pozwolę koralikom długo czekać ;-)
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  8. To przenikanie wygląda świetnie! A do kolczyków z pierwszego kompletu sobie wzdycham i widzę, że nie ja jedna :-)
    Oj a głowa już kombinuje jak tu zrobić podobne. Jednym słowem inspirujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po prostu patrzę na pani biżuterię i jestem zachwycona.Robi pani przepiękną biżuterię:)))Zazdroszczę talentu:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mistrzowskie wykonanie i przenikanie :) <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...