sobota, 10 marca 2018

Łezki i trójkąt celtycki

Kolczyki Łezki autorstwa Susan Harle zapewne popełniła już niejedna z Was. Tutorial na nie przygotowała Bożena i opublikowała na swoim blogu >>> Tutaj
Jednak u mnie często bywa tak, że niektóre projekty, po prostu muszą odleżeć swoje. Tak też było z Łezkami.
Kiedy wreszcie przyszła na nie pora postawiłam na klasyczne połączenie czerni i bieli z odrobiną srebra.




Użyłam TT opaque  jet, opaque lustered white oraz nickel. Bigle ze stali szlachetnej





Kolczyki spodobały mi się na tyle, że w niedługim czasie po nich powstał jeszcze wisior do kompletu. Jednak w jego przypadku poszłam o krok dalej i wygięłam go podwójnie ;-) Tym sposobem powstał naszyjnik na kształt trójkąta celtyckiego. Tylko czy to nadal komplet?

Trójkąt zawiesiłam na łańcuszku ze stali szlachetnej






Dopełnieniem całości miał być pierścionek, który ostatecznie najczęściej funkcjonuje solo ;-)


Dziękuję Wam odwiedziny i za wszystkie komentarze, które zostawiacie :)
Pozdrawiam cieplutko wszystkich odwiedzających :*

30 komentarzy:

  1. Piękny komplet, wszystko super do siebie pasuje :) Ale najbardziej podoba mi się trójkąt, robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A wonderful stylish set! I like your color combination very much!
    Greetings
    Andrea

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo komplet, wszystko idealnie do siebie pasuje :) Elegancja w każdym calu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki rewelacja, chyba się skuszę i tez spróbuję takie zrobić, do tego super kolorystyka, taka lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny komplet. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

  6. I'm interesting articles and this is my first first reading a very interesting, It's fits with the post.
    Read more
    Register Now
    24h/days

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw. Idealny na wielkie wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka biżuteria z pewnością zachwyci niejedną osobę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi bardzo się podoba. Przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się podoba :) Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  11. Naprawdę śliczne! Czekam na kolejne dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super to wygląda! Unikatowa i stylowa biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny komplet biżuterii. Elegancki i szykowny. W sam raz na większe wyjście.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa i bardzo pomysłowa biżuteria. Wygląda elegancko i szykownie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na efektowną bizuterię

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna biżuteria. Wygląda bardzo efektownie

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna biżuteria. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wykonanie. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  19. Biżuteria o niesamowitym kształcie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...