poniedziałek, 25 września 2017

Tęczowa Caprice...

W ostatnim czasie powstały dwie... niby takie same, bo to Caprice i jednocześnie tak różne... kolorystyka jednak robi swoje   Nie mogłam się zdecydować, którą pokazać Wam pierwszą bo każda ma w sobie to "COŚ"...
Ostatecznie, chcąc przywołać choć odrobinę słońca, wybór padł na Caprice multikolorową  ciepłą i słoneczną ... ❤️💙💛
... rewelacyjny projekt, do którego, po ponad 4 latach, wróciłam z najprawdziwszą przyjemnością 💕


Na siatkę użyłam TR 11/0 Trans-lustered Lt. grey i do wypełnienia 4 mm kryształków FP w trzynastu kolorach: garnet AB, siam ruby AB, dual coat fuchsia-lemon, dual coat fuchsia-centaloupe, medium topaz AB, lt topaz AB, opaque white-beige, milky white AB, peridot AB, lime green AB, alexandrite AB, sapphire AB, montana blue AB oraz TR 15/0 pfg aluminum







Dziękuję Wam za odwiedziny i pozdrawiam cieplutko wszystkich odwiedzających
Miłego tygodnia

13 komentarzy:

  1. Niesamowita, niemal jak prawdziwa tęcza :) Z pewnością rozświetli każdy dzień i poprawi humor, nie ma innej opcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna z dziewczyn nazwała ją "Wspomnienie lata" więc masz rację, nie ma innej opcji... musi rozświetlić dzień, czy to kolorami tęczy czy promieniami słońca ;-)
      Dziękuję Aniu i pozdrawia:-)

      Usuń
  2. Niesamowity efekt! A moje kryształki na Caprice nadal leżą grzecznie w pudełku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko to nie pozwól im dłużej czekać... ;-)
      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  3. przepięknie utrzymuje formę! moja zwisła smętnie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A najlepsze jest to, że kształtu tak naprawdę nabiera sama, gdy siatkę wypełnia się kryształkami. Trzyma kształt, a jest przy tym elastyczna :-)
      Dziękuję i pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  4. Piękna, radosna bransoletka :) Ten dobór koralików jest cudowny, wyszła tęcza jak żywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :-) Mnogość kolorystyczna kryształków FP powala. Ciężko mi się było zdecydować... Przekładałam, zamieniałam i ostatecznie faktycznie wyszła niezła tęcza ;-)
      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  5. Niesamowita! Przepięknie kolorowa:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...