wtorek, 15 sierpnia 2017

Pierścionkowe inspiracje cd...

Bohaterką dzisiejszego posta jest delikatna peyotowa bransoletka, która powstała na specjalne życzenie, do kompletu do białego pierścionka z tego posta... i tym sposobem już każdy z pierścionków doczekał się kontynuacji, bo jak się okazuje, tak małe formy u mnie na dłuższą metę,  same po prostu nie mogą funkcjonować hihihi... ;-)
Drugi z pierścionków dał początek Peyote bracelet, pozostał tylko trzeci - biały.

Bransoletkę podobnie jak pierścionek wyplotłam ściegiem peyote nieparzystym. Wzór będący zupełnym spontanem, dokładnie taki sam jak w pierścionku.

Użyłam TR15/0 nikel i opaque rainbow white. Elementy metalowe w kolorze srebrnym oksydowanym





Dziękuję wszystkim za odwiedziny i pozdrawiam cieplutko :-)

7 komentarzy:

  1. Śliczna bransoletka, minimalistyczna i elegancka jednocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Ten minimalizm właśnie mnie urzekł i już wiem, że to nie będzie jedyna wersja kolorystyczna ;-)

      Usuń
  2. Prześliczny komplecik z tego wyszedł, bardzo ślubny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo...tak o nim nie myślałam, ale chyba faktycznie sprawdziłby się w tej roli :-)
      Dziękuję Kasiu i pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło, że się spodobała :) Dziękuję bardzo :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...