czwartek, 19 marca 2015

Galaxy II

Po prostu nie umiałam się jej oprzeć ...
Pierwszą kulę robiłam całkiem niedawno, dlatego dziś, bez zbędnych słów przedstawiam moją kolejną Galaxy bead autorstwa Gillian "Gill" Slone ... tym razem, znacznie mniej błyszczącą, jakby odrobinę przygaszoną, w kolorze starego złota w połączeniu z czerwienią, ale za to w parze z niewielkimi kolczykami trójkącikami.

Użyłam TT frosted gold-lined black diamond, TT opaque pepper red, TR 15/o antique bronze, FP 4mm sl siam ruby oraz elementy metalowe w kolorze starego złota



Tym razem, chyba siłą rozpędu ;-) , wyplotłam o dwa trójkąciki więcej. Powstały z nich malutkie i bardzo leciutkie kolczyki do kompletu.



Dziękuję wszystkim za odwiedziny i za komentarze.
Pozdrawiam Was bardzo słonecznie :-) Miłego dnia :-)

9 komentarzy:

  1. Edytko, jak zwykle elegancko! Idealny komplecik na co dzień, kolczyki wyglądają uroczo. Pomyślałam, że całkiem ładnie mógłby wyglądać pierścionek z takich trójkącików.
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zobacz, nie wpadłabym ;-) Ale to chyba dlatego, że ja pierścionków nie noszę i nawet jednego nie zdarzyło mi się jeszcze poczynić ... Czas najwyższy to nadrobić ;-)
      Bardzo dziękuję Beatko i oczywiście również pozdrawiam gorąco :-)

      Usuń
  2. Śliczne! Niezwykle elegancka kolorystyka. A moje kryształki przeznaczone na galaxy leżą już chyba z półtora roku i czekają na litość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często tak bywa ( przynajmniej w moim przypadku ), że koraliki muszą odleżeć swoje nim trafią do tego właściwego projektu ;-)
      Agatko, myślę że jak półtora roku przeleżały, to już mocy urzędowej nabrały ;-) Zlituj się już nad nimi i pochwal się nam swoją przepiękną galaxy :-)))
      Dziękuję Ci bardzo i pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  3. A ja myślę że kolorystyka super wcale nie taka przygaszona bo czerwień dodaje ognia :) a kula rewelacja aż mam na nią ochotę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ognia mówisz ... To już wiem dlaczego te kolory tak mi do siebie pasowały ;-) Stare, przygaszone złoto, które ogniście rozgrzała czerwień ;-)))
      Dziękuję Ci Marzenko bardzo i również pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  4. Ale królewska wyszła ta kulka :) Tak mi się przynajmniej kojarzy połączenie czerwieni i złota - na bogato i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. boski zestaw, nie mogę się wprost napatrzeć ... ehhh marzenie :) I super połączyłaś kolory. Lubię takie zestawienia na bogato i po królewsku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kule chyba nie przestaną mnie zachwycać. Edytko, pięknie połączyłaś kolory. Komplecik jest uroczy i bardzo elegancki :) Ściskam Cię mocno :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...