środa, 20 listopada 2013

Na bogato :)

Komplet kryształków z tego postu, bardzo się mamie spodobał. Jednak kiedy go założyła, czegoś mi brakowało. Czegoś co stanowiłoby dopełnienie całości. Kolczyki, zawieszka i ... no właśnie ... bransoletka.

Do jej stworzenia użyłam 7 sztuk rivoli 8 mm w kolorze smoked topaz, które oplotłam toho round 15/o antique bronze oraz 11/o pfg starlight. Wszystkie razem połączyłam kryształkami swarovski bicone 4 mm w kolorze mocca. Zapięcie - najprostsze z możliwych - karabińczyk w kolorze złotym, na łańcuszku przedłużce umieściłam koraliki toho round 8/o w kolorze s-l smoky topaz.



 



 
Bardzo dziękuję Wam za odwiedziny i za każde pozostawione miłe słowo. Serdecznie witam też nowych obserwatorów :)
 

16 komentarzy:

  1. Bransoletka bardzo piękna :) Ja tak nie umiem, więc tym bardziej podziwiam, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, to zupełnie tak jak ja u Ciebie. Uwielbiam i podziwiam Twoje herringbonowe bransoletki, kolczyki romby czy "indiańce", a sama nie potrafię ;) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Przepiękna, z kolczykami i naszyjnikiem to rzeczywiście komplet "na bogato" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Edytko, zrobiłaś coś absolutnie zachwycającego. Jesteś mistrzynią wykańczania rivoli z tyłu - piękne plecki :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha. Beatko, jesteś Kochana. Dziękuję Ci ślicznie, ale do mistrzyni to mi jeszcze daleko, choć przyznam, że z każdym kryształkiem szło coraz łatwiej :) Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. Teraz to jest komplet godny królowej! Twoja mama musi być przeszczęśliwa. Edytko jesteś perfekcjonistką. Cudnie oprawiłaś rivoli. Bransoletka jest najdoskonalsza w każdym calu. A zdjęcia piękne :) Ściskam Cię mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż urosłam czytając te słowa :) Dziękuję Kasiu, starałam się dbać o najdrobniejsze szczegóły, ale przede wszystkim włożyłam w nią serce. Buziaki wielkie :)

      Usuń
  5. Jest na bogato, ale w bardzo dobrym guście, wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna bransoletka, suuper komplecik wyplotłaś :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna, taka ozdobna, błyszcząca i elegancka:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...