poniedziałek, 4 maja 2015

Cubic RAW z perełkami

Bardzo mało mnie tu ostatnio. Znów narobiłam sobie zaległości zarówno u Was jak i u siebie. Tak naprawdę nie wiem kiedy je nadrobię ... Trochę więcej obowiązków, dni mijają bardzo szybko i przez to jakoś czasu co raz mniej ... kruca bomba ... na wszystko :-(

W pierwszy majowy weekend czas nieco zwolnił i dwa dni wolnego dały mi szansę skończyć bransoletkę, którą zaczęłam jeszcze początkiem kwietnia.
Bransoletka wypleciona ściegiem cubic RAW. Wsuwana przez dłoń, szeroka na 4 cm, bez zapięcia. Kształt jak w multikolorowej Ombre, ale kolorystyka i wykończenie już zdecydowanie inne ;-) Dopatrzyć się też można podobieństwa do projektu Sary Zsadon - Rhythm of the Sea Bracelet (Beadwork, December 2012/January 2013)

Tym razem w kolorach byłam bardzo oszczędna. Użyłam TR 11/o bronze, odrobinę pfg starlight oraz złote 8 mm szklane perełki.








Dziękuję Wam bardzo za to, że mimo mojej dość długiej nieobecności, nadal do mnie zaglądacie. Dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze i pozdrawiam Was najcieplej jak umiem :-)

14 komentarzy:

  1. Misterna!! Porządny RAW a cubic w szczególności pozostają dla mnie niezdobytym szczytem....

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna! Fantastyczna po prostu, pełna przepychu i elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Królewska! Fantastyczna - oszczędna, majestatyczna i elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności , wiesz, że uwielbiam Twoje kubiki :)
    Czekam na kolczyki do kompletu :)
    Ulka

    OdpowiedzUsuń
  5. Edytko, mnie też czas przez palce przecieka :(
    Ale bransoletka jest prześliczna :) No i w brązach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletka jest boska!!! Jeśli po każdej Twojej nieobecności będziesz radowała nasze oczy takimi cudami, to proszę częściej;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Edytko, mi czas tak samo zbyt szybko ucieka i kruca bomba nie wiem jak sobie z tym poradzić ;) A bransoletka miodzio. Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda, bardzo luksusowo i elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję Wam wszystkim razem i każdej z osobna za tyle pochwał :-) Wybaczcie, że nie odpisuję na każdy komentarz oddzielnie, ale mimo, że już nie raz jęczałam, że doba jest zbyt krótka, to teraz, moja, skróciła się chyba do granic możliwości ;-) :p
    Pozdrawiam Was bardzo gorąco :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ją zobaczyłam to pomyślałam, ze taka królewska jest... Przepiękna :)
    Pozdrawiam Edytko :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...