piątek, 24 marca 2017

Prezent

Znów zniknęłam na bardzo długo i nie wiem kiedy nadrobię te zaległości...
Dziś pokażę Wam moją kolię, którą już dobrze znacie, a z którą po raz kolejny miałam przyjemność się zmierzyć <3
Życzenie było jasne... ma być taka jak studniówkowa mojej córki i koniecznie w ozdobnym pudełeczku, bo to na prezent dla wyjątkowej osoby <3
O ile z kolią sobie poradziłam o tyle z pudełeczkiem miałam nie lada problem :p
W tym temacie pomogła mi cudowna i bardzo zdolna dziewczyna Dorota, która wykonała przepiękne i wyjątkowe pudełeczko, w którym kolia prezentowała się naprawdę dostojnie 💎💎💎
Dorotko dziękuję Ci jeszcze raz z całego serca, a Was zachęcam do odwiedzenia bloga Robotki Dorotki  gdzie znajdziecie więcej przepięknych prac Doroty... nie tylko z papieru <3



Użyłam TR 11/0 pfg aluminum, metallic nebula oraz kryształków rivoli Swarovskiego 12mm, 8mm i 6 mm Montana F


Bardzo dziękuję Wam za odwiedziny i przemiłe komentarze, które zostawiacie. Choć nie zawsze na nie odpowiadam, to zapewniam, że każdy jest dla mnie bardzo cenny.
Serdecznie witam nowych obserwatorów i pozdrawiam wszystkich ciepło :-)
Spokojnego weekendu :-)

10 komentarzy:

  1. Po raz kolejny zachwycam się tą kolią, jest naprawdę niesamowita :) A w tym pięknym pudełeczku prezentuje się jeszcze bardziej elegancko i wytwornie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu w imieniu swoim i Doroty - autorki pudełeczka <3 Pozdrawiam gorąco :-)

      Usuń
  2. Cudowna ta kolia, niesamowicie elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przepiękna,aż mnie korci żeby spróbować upleść coś podobnego, ale chyba nie dam rady. Pani kolie jedyne w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta kolia, jestem nią oczarowana kompletnie i bez granic :) A pudełko, ach! Cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolia jak i pudełeczko piękne i idealnie do siebie pasujące, jakbym dostała taki prezent oszalałbym z radości, ale jeszcze do końca nie wiem czy bardziej z pudełka czy biżuterii;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oprócz talentu ma Pani smak. Podziwiam Pani pracę. Sa piękne o gustowne. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło, że moje prace się spodobały :)Ślicznie dziękuję za przemiłe słowa i pozdrawiam ciepło :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...