piątek, 3 stycznia 2014

Paski w letnim klimacie :)

Za oknem pogoda raczej wczesnowiosenna niż zimowa, a prognozy, póki co, nie zwiastują opadów śniegu i srogich mrozów ( moja ciepłolubna natura wydaje się być z tego faktu zadowolona ), dlatego pomyślałam, że wybaczycie mi, jeśli w pierwszym poście w Nowym Roku pokażę komplet, w nieco bardziej letnich kolorach .
 
Bransoletka to zwykły sznur szydełkowo-koralikowy na 8 koralików w rzędzie, w nieskomplikowanej sekwencji 1a3b1a3c.
Do kompletu kolczyki oplecione na 12 mm szklanych kulkach. Powstałe beaded balls  zawiesiłam na 18 mm biglach otwartych.
 
Użyłam koralików toho round 11/o w kolorach silver-lined milky lt peridot, silver-lined milky teal oraz  pf galvanized starlight.
 
 
                           
 
                           
 




 
Bardzo dziękuję Wam za wszystkie życzenia noworoczne i za to, że do mnie zaglądacie.
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie.
Miłego dnia :)
 

7 komentarzy:

  1. Też jestem niezmiernie zadowolona z wiosennej aury :-).
    Śliczny komplecik, kulki pięknie oplecione. Nawet naszyjnik byłby super (nie namawiam ;-)). Nie wiem dlaczego omijam te kolory milky, są takie ładne...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komplecik niezmiernie cieszy moje oko!! Wspaniale wykonany! Kolory przyciągają spojrzenie... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda ten komplecik, bardzo mi się podoba połączenie kolorów, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki śliczne. Może sprawią, że wiosna przyjdzie na dobre i odstraszy zimę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne "wirki" utworzyły się na kuleczkach, super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Edytko, a kto powiedział,że nie można mieć odrobiny lata w środku zimy;)? Komplecik cudny. Prześliczne kolory.Nic tylko wyjeżdżać na tropikalną wyspę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne połączenie kolorów, wygląda bardzo przyjemnie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...