czwartek, 30 stycznia 2014

Biało-szaro-czarno

W tym komplecie nie ma nic nadzwyczajnego. Ot, taka zwyczajna bransoletka z kolczykami.
Ale...
No właśnie, jest jedno ale. Załapałam o co chodzi w ściegu brick stitch. Zdaję sobie sprawę, że to stwierdzenie może wywołać uśmiech na niejednej twarzy (toż to podstawy), wiem, że to nic wielkiego, ale dla mnie to kolejny krok naprzód :D
Bransoletka powstała jeszcze końcem starego roku, natomiast kolczyki to "dzieło" ostatnich dni. Początkowo miałam wypleść kolejne beaded balls, ale stwierdziłam, że powstało ich już sporo i pora na jakąś odmianę. Tak powstały romby- zwyklaczki.
Technikę bezwzględnie muszę dopracować, ale jak na pierwszy raz, myślę, że nie jest źle ;)

Użyłam toho round 11/o metallic hematite, ceylon smoke, opaque white oraz opaque jet. Końcówki i bigle posrebrzane oksydowane.

 

 
 
 



 

Zarówno kolczyki, jak i bransoletka, (tak trochę dla odmiany) miały już swoją premierę na mojej facebook'owej stronie. Prawdę powiedziawszy fanpage działa od niedawna, ale mam wrażenie, że pomału zaczyna "żyć własnym życiem" :)
Wszystkich chętnych serdecznie zapraszam :)

https://www.facebook.com/edyro.w.wolnej.chwili
 
 
Ponieważ po facebook'owej premierze zostałam poproszona o wzór na taką bransoletkę, dla chętnych, poniżej zamieszczam screena.
Wzór rysowałam sama, ale ponieważ, nie jest to skomplikowana kombinacja linii skośnych i prostych, jestem przekonana, że w sieci znajdziecie wiele podobnych ( jak nie identycznych ). 


 
Bardzo dziękuję Wam za tak liczne odwiedziny i przemiłe słowa, które sprawiają, że chce się tworzyć więcej i więcej :)
Pozdrawiam Was bardzo cieplutko, w ten strasznie wietrzny i mroźny dzień.
 

 

21 komentarzy:

  1. Klasyczny komplecik, ładnie dopasowany wzór kolczyków do bransoletki. Teraz już możesz brać się za "indiańce" :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, toż to właśnie te "indiańce" były chyba największym bodźcem do nauki brick stitch'a :)
      Bardzo Ci dziękuję i pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  2. super ten komplecik!!!!moje ulubione kolorki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że komplet przypadł Ci do gustu. Bardzo dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. bardzo elegancki komplet biżuterii, z pewnością ubrała bym do pracy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest właśnie taki uniwersalny na co dzień i "od święta" ;) Dziękuję i pozdrawiam serdecznie .

      Usuń
  4. Edytko, to bardzo ładny i elegancki komplecik, nie wspominając o perfekcyjnym wykonaniu.
    Mnie się bardzo podoba zestawienie kolorów i to, że zdecydowałaś się na romby zamiast kul.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, skłamałabym, gdybym powiedziała, że z rombów nie jestem zadowolona :) Też myślę, że lepiej współgrają z tą bransoletką niż kule.
      Bardzo dziękuję Ci za przemiłe słowa i pozdrawiam gorąco :*

      Usuń
  5. Edytko, to piękna klasyka połączona z elegancją, a nie jakieś zwyklaczki. Śliczny komplecik! I brawo za poskromienie kolejnego ściegu!
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, wychodzi na to, że zwyklaczki, też mogą być eleganckie ;) A brick stitch będzie mi niezbędny do wykonania moich upragnionych "indiańców" :)
      Bardzo Ci Kochana dziękuję i ściskam mocno :*

      Usuń
  6. Bardzo mi się podobają takie proste projekty, kolczyki świetnie pasują do bransoletki! Przyznam, że ja też długo chodziłam koło bricka, a teraz wolę go od peyote:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny komplet. Zbyt skromna byłaś pisząc o kolczykach, że 'mogą być'. Są bez zarzutu. Widać, że drzemie w Tobie nie poznany do końca wielki talent.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie również bardzo się podoba, a rombowe kolczyki są do tej bransoletki doskonałym uzupełnieniem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie wygląda ten wzór w takiej odsłonie kolorystycznej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny komplet. Bardzo mi się podoba dobrana kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, klasyczne zestawienie kolorów :-)
    Ciekawy schemat (już w myślach robię przegląd koralików, które mogłabym wykorzystać do takiego wzoru).
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny, bardzo Wam dziękuję za tyle pozytywnych opinii. Nie sądziłam, że tak zwyczajny komplet może się podobać :) Jest mi niezmiernie miło :) Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam cieplutko Was wszystkie razem i Każdą z osobna :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Edytko!Bardzo mi się podoba wzór,zestaw kolorów o wykonaniu nie wspomnę....perfekcja,jak zwykle,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...