środa, 8 maja 2013

Kosteczki RAW

Wreszcie opanowałam Cubic RAW.
Udało się! Po kilkunastu nieudanych próbach, wreszcie okazało się, że nie taki diabeł straszny.
Niezwykle pomocne okazały się znalezione w necie tutoriale U Zielonego Anioła i film Heather Collin
I tak powstały moje pierwsze kosteczki cubic RAW, które wykonałam z toho round 11/o w kolorze metallic nebula, a na posrebrzanych biglach zamiast metalowych kuleczek umieściłam po dwa koraliki tego samego koloru.









Kolczyki zgłaszam na wyzwanie w Kreatywnym Kufrze


Tak mi się spodobało tworzenie kosteczek, że z rozpędu zrobiłam jeszcze 3 pary "maluszków" na sztyftach, dla mojej córci.

Pierwsze 
toho 11/o silver-lined green emerald i silver-lined olivine


 Drugie i trzecie
round 11/o rainbow ballerina pink i rainbow lemon mist

i jeszcze razem


Kosteczki mają niespełna 8x8mm :)


5 komentarzy:

  1. Śliczne kosteczki :) cieszę się, że przydał się mój tutorial.

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja też mam takie kosteczki, bo pozazdrościłam. Nie jestem pewna tylko czy powstaną z nich kolczyki. Na razie głaszczę je i patrzę na nie z czułością, bo takie z nich słodziaczki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłam Ci już, że jesteś Wielka? Cieszę się razem z Tobą i Pozdrawiam !

      Usuń
  3. Jeszcze jedn cudo BRANSOLETKA W KOLORZE MILKY.i jak tu nie kochać bransoletek!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...