środa, 18 września 2013

Rzemienie.

Czasem, tak dla odmiany, żeby dać odpocząć oczom, sięgam po troszkę prostsze formy ;)
Przedstawiam Wam moje rzemienne bransoletki.
 
Wykorzystałam rzemienie naturalne i ekologiczne oraz metalowe przywieszki i przekładki
 
Jako jedna z pierwszych, już jakiś czas temu, powstała brązowo-złota...
  
 
 
Następna była czarna, której uplotłam "peyotowe ubranko", z metalowych 2mm kuleczek...


A w ostatnich dniach, połączyłam brązy z elementami metalowymi w kolorze srebra...


 
 
Bardzo dziękuję Wam, za odwiedziny i za każde pozostawione miło słowo :)


3 komentarze:

  1. No proszę, a ja się zastanawiam jak tu dać odpocząć moim oczom;)Bransoletki są świetne. Każda inna. Wszystkie bez wyjątku mi się bardzo podobają :)). Edytko, błagam wyłącz tą weryfikację obrazkową, bo nie jestem automatem żeby pisać te literki, których i tak nie widzę dokładnie ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Kasiu :) Weryfikacja wyłączona! Nawet nie miałam pojęcia, że mam ją włączoną :( Dzięki za uświadomienie :))) Pozdrawiam cieplutko .

    OdpowiedzUsuń
  3. Są doskonałe do noszenia na co dzień, no i prezentują się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...